Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v70jonas
Hej!

Undrar om det kommer gå att spela musik från usb-minne via usb-utaget på den V70 -09 2.5ft som jag hämtar om någon vecka?
Den har High Performance.

MVH
Jonas
Användarvisningsbild
av CarMan
Ja det är det man har den till
av v70jonas
Läste lite och uppfattade att vissa hade problem med det.

Hur är det med min Iphone 3g, kommer det också att funka? kopplar jag den via usb eller aux?

MVH
Jonas
Användarvisningsbild
av Racetwin2
v70jonas skrev:Hej!

Undrar om det kommer gå att spela musik från usb-minne via usb-utaget på den V70 -09 2.5ft som jag hämtar om någon vecka?
Den har High Performance.

MVH
Jonas
Vissa usb måste formateras först i datorn. Köp minst ett 16 gig direkt är mitt råd. Sedan är t.ex mediaplayer sådär att synkronisera med då den tar med en massa mappar för album etc vilket gör att du snabbt kommer upp i maximala antalet som är 500.
av tellus
Provade detta med dotterns telefon häromdan , funkade utmärkt . Önskar att det fanns färdigladdade minnen att köpa med tex musik , men framförallt ljudböcker . Det kanske finns ?
av Tartryffel
tellus skrev:Provade detta med dotterns telefon häromdan , funkade utmärkt . Önskar att det fanns färdigladdade minnen att köpa med tex musik , men framförallt ljudböcker . Det kanske finns ?
Ljudböcker finns redan ja. Både USB-minnen och minneskort.
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]