Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Någon som vet om detta fungerar till nyare crawford portar?

vet vad det kostar i efterhand moterar det själv :) verkar inte överdrivet svårt ?
Användarvisningsbild
av Variosboy
Det kan jag till 99,999% säkerhet säga att det gör.
Monteringen är busenkel!

Du skruvar helt enkelt bort skruvarna som håller solskyddet idag, drar ur kontakten till spegelbelysningen, sen är det bara tvärtom för att sätta dit det nya solskyddet. = Klart
Användarvisningsbild
av palmqvist
tackar för infon,
Användarvisningsbild
av wendtan
Det står i crawfords produktkatalog att de är kompatibla med homelink.
Användarvisningsbild
av palmqvist
Då får man väl lita på dem :) Tack för svaren...
av Amli
Vad kostar detta att eftermontera?
Jag är inte så jätteförtjust som sagt i den lösa fjärren jag har i dagsläget som sitter lite fullt på solskyddet.
av ZizzoZ
Amli skrev:Vad kostar detta att eftermontera?
Jag är inte så jätteförtjust som sagt i den lösa fjärren jag har i dagsläget som sitter lite fullt på solskyddet.
Inte bara o ringa o fråga? Eller varför inte söka?

Efter ca 20 sekunders sökning kom jag fram till att på Bilia kostar det fr. 2 825 :- på alla nyare volvo bilar förutom xc60 där det kostar fr. 3900 :- Monterat o klart inkl. moms.

http://www.bilia.se/EPiUpload/sv/Campai ... o_2010.pdf
av Steff 99
Jag har min "fjärr" fastsatt med dubbelhäftande tape i facket bakom mittkonsollen, (Det facket är ju omöjligt att ha några prylar på ändå) funkar hur bra som helst , öppnar porten på mer än 20 meters håll .
Användarvisningsbild
av CarMan
Steff 99 skrev:Jag har min "fjärr" fastsatt med dubbelhäftande tape i facket bakom mittkonsollen, (Det facket är ju omöjligt att ha några prylar på ändå) funkar hur bra som helst , öppnar porten på mer än 20 meters håll .
Men då kan ju tjuven knacka rutan på bilen o öppna garaget med fjärren (om nu bilen råkar stå utomhus)
Detta går inte att göra med Homelink (bilen måste vara uplåst för att Homelink sak fungera)

Det är aningen svårt att se på bi[…]

B6304

Kan inte lägga i växel V70

Tack för svar! Det visade sig att det var ena[…]

760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]