Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Christerv70
Hej!

Jag hängt med här i forumet ett tag nu, och tänkte att jag skulle visa bilder på min V70.
Jag har "stört" mig ett tag på Volvos toning som jag tycker är för ljus. Min bil har HP1. Så i onsdags var jag och "proffs"tonade rutorna med den mörkaste filmen som finns(enligt firman). Lägger in några bilder...om jag lyckas.

Mina bilder hade för dålig kvalitet, så dom togs bort, provar med denna länk istället.

http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=se
Senast redigerad av 1 Christerv70, redigerad totalt 0 gånger.
av lobbysleeper
Snyggt!

Jag kommer också (tilläggs)tona min bil relativt fort efter leverans, Hgvpaket2 på min med endast "sotade" rutor...
Användarvisningsbild
av Joru
Ja det blev ju bra det där :-)-)
Tycker oxå att orginalet är något ljust, så jag kommer nog att mörka lite till jag med.
Användarvisningsbild
av rdesign11
Kanonsnyggt. Har beställt min svarta R-design med tonade rutor. Får se hur det blir. Kanske jag också gör tilläggstoning i så fall om dem inte är mörka nog.
av anderc
Ser jättefint ut. Har också beställt extra toning utöver standard fabrikstoning. Jag tycker det ser riktigt snyggt ut. Hur är det i kupén? Blir det väldigt mörkt eller ser man bra ut både bakåt och i baksätet?

/ Andreas
av VolvoAWD
Mmm, din bild har blivit låst av admin?
Men jag håller med. HGVpaketstoningen är för ljus så vi väljer att filmtona vår helt istället. Vill ju ha det absolut mörkaste :)
av Christerv70
anderc skrev:Ser jättefint ut. Har också beställt extra toning utöver standard fabrikstoning. Jag tycker det ser riktigt snyggt ut. Hur är det i kupén? Blir det väldigt mörkt eller ser man bra ut både bakåt och i baksätet?

/ Andreas
Det blev mörkare i kupén. Barnen frågade om jag kunde tända lampan i baksätet när vi skulle åka till dagis dan därpå.
Jag tycker att man ser ok, fast man måste vara klar med att det blir klart mörkare, särskilt nu när den mörka årstiden är här. Jag tycker bilen fick en ny "look" så det var det helt klart värt.
//Christer
av anderc
Härligt att höra. Har beställt en svartmetallic jag med med r-design.... När jag såg dina bilder så längtar jag så det gör ont i hela kroppen....

//Andreas

Räknat ut att bilden under semestern har rul[…]

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]