- fre 15 okt 2010, 10:18
Jag har länge undrat över det här:

IMG_1457 by Betterlead, on Flickr
Främre sidorutor med vattenavvisande glas, WRG.
Är det någon mer än jag som uppfattar det här som precis tvärtom? På mina främre sidorutor bildas miljontals pyttesmå vattendroppar som bildar en tät film och gör det närmast omöjligt att se igenom. Från de obehandlade rutorna rinner vattnet av mycket lättare. Visst finns det droppar kvar, men de är få och stora - utan att störa sikten.
En liten bluff? ?:-/

Egentligen kanske fel plats att publicera på, men vi har ju moderatorer som i så fall kan flytta till rätt plats.

IMG_1457 by Betterlead, on Flickr
Främre sidorutor med vattenavvisande glas, WRG.
Är det någon mer än jag som uppfattar det här som precis tvärtom? På mina främre sidorutor bildas miljontals pyttesmå vattendroppar som bildar en tät film och gör det närmast omöjligt att se igenom. Från de obehandlade rutorna rinner vattnet av mycket lättare. Visst finns det droppar kvar, men de är få och stora - utan att störa sikten.
En liten bluff? ?:-/

Egentligen kanske fel plats att publicera på, men vi har ju moderatorer som i så fall kan flytta till rätt plats.
Senast redigerad av 1 betterlead, redigerad totalt 0 gånger.
Drömbil: Aston Martin DB9 V12 Vanquish. I garaget skulle även en Jaguar E-Type få plats. Körde fr o m 31/5 -18 -- 12/6 -20 en Volvo XC60 T8 Bursting Blue - MY19. Min senaste Volvo var en V70 MY12 R-des 2,5FT. Min första var en Amazon 123 GT MY1967. Rattar en Audi e-tron nu.