Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kirre123
Fick ett reklamblad från ProMotech.se i brevlådan idag.
Hur kan dom veta att jag har köpt min första diesel bil för ca 4v sedan :shock: , jag har aldrig besökt deras hemsida eller liknande.
Nyfiken som man är så var jag ju ändå sugen på att se vad dom hade att erbjuda men det såg ut som en kcr-box fast 1000:- dyrare mao 6400:- :-O)
Det är inte så långt ifrån vad bsr tar för sin box som känns mycket seriösare.
av Tartryffel
Kirre123 skrev: Hur kan dom veta att jag har köpt min första diesel bil för ca 4v sedan :shock: , jag har aldrig besökt deras hemsida eller liknande.
Hört talas om bilregistret?
Användarvisningsbild
av Momentum
Kirre123 skrev: Hur kan dom veta att jag har köpt min första diesel bil för ca 4v sedan :shock: , jag har aldrig besökt deras hemsida eller liknande.
Dom har personer som aktivt genomsöker villaområden efter nya dieselbilar............ annars kan det vara från Bilregistret
Du kommer snart att få en massa erbjudanden kring allt möjligt, etsning av reg nr i rutorna, lackförsegling si eller så, trimboxar och allt möjligt "roligt"
av Tartryffel
Kirre123 skrev:Kan man anmäla sig till NIX på bilregistrets hemsida :lol:
Nej, det är allmänna handlingar.
Man kan inte avanmäla sig från adresserad reklam annat än genom att be avsändaren att inte skicka fler brev.
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]