Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gubbel
XC70 summum MY11 beställd. Leveranstid enligt nuvarande information v. 50.

Såg att Volvo inte har kommit i gång med ersättaren för leveransinformation på Volvocars webbsite.
Jag anmälde mig som intresserad, men ingenting har hänt från Volvos sida.

Är det någon här som har lyckats komma in i Min Volvo ( http://volvokampanj.se/minvolvo/) som siten skall heta?
Användarvisningsbild
av betterlead
Nix, sajten är inte igång än. Trist att inte kunna "spåra" sin bil i produktion. Det gjorde liksom väntan lite mer uthållig förr, när man kunde ha lite låtsaskoll på läget.
av lobbysleeper
Nu när SAAB berättar om sin "kundportal" så borde Volvo snabba på lite och sjösätta deras.
SAAB talar ju till och med om web-kamera från fabriken i ett framtida skede...

AMS artikel: http://www.automotorsport.se/news/21644 ... ggas-live/

kom igen nu volvo! (jag väntar otåligt på detaljerad info om min leverans ju :-(O) )
Användarvisningsbild
av rdesign11
Håller med föregående talare. Kom igen nu Volvo. Dem skulle ju ha en sida klar under hösten och jag tycker inte det kan bli mer höst än vad det redan är :)
Användarvisningsbild
av Joru
Håller med jag med! Dom drar verkligen ut på tiden med sidan. "Inom kort" står det att den ska öppnas. T.o.m. reklam på TV för sidan men ingenting händer. Skulle vara kul att följa ordern, men bilen hinner säkert bli klar innan lansering :)
Användarvisningsbild
av js1
Gud vad jobbigt för er!! Förstår verkligen att ni ligger sömnlösa om nätterna. :roll:
av lobbysleeper
js1 skrev:Gud vad jobbigt för er!! Förstår verkligen att ni ligger sömnlösa om nätterna. :roll:
Vad är det för j**la attityd och meningslöst inlägg? Låt oss vara hur mycket intresserade vi vill av våra bilar från order till leverans! :evil:
av Kluster
Dessutom går tv-reklamen nu på tv på vissa kanaler och så surfar man dit och blir snopen...
av lobbysleeper
Fick äntligen lite respons från kundportalen, ett mail som tack för min intresseanmälan (som jag gjorde för kanske 1 månad sedan). Sa inte mycket, men ändå ett livstecken.

"Inom kort lanseras Min Volvo som är helt unik för bilbranschen. Vi är nu inne i slutskedet och finputsar de sista detaljerna innan du får tillgång till ett helt nytt sätt att se på ditt bilägande. Så fort Min Volvo är körklar e-postar vi dig dina personliga inloggningsuppgifter. Så håll utkik i din inkorg."
av ZizzoZ
lobbysleeper skrev:Fick äntligen lite respons från kundportalen, ett mail som tack för min intresseanmälan (som jag gjorde för kanske 1 månad sedan). Sa inte mycket, men ändå ett livstecken.

"Inom kort lanseras Min Volvo som är helt unik för bilbranschen. Vi är nu inne i slutskedet och finputsar de sista detaljerna innan du får tillgång till ett helt nytt sätt att se på ditt bilägande. Så fort Min Volvo är körklar e-postar vi dig dina personliga inloggningsuppgifter. Så håll utkik i din inkorg."
Det fick jag med :D hade varit helt grymt om dom fått upp den sidan :) Jag har lagt den som startsida, o varje gång tycker man att det tar längre o längre tid för den "skylten" o ramla ner. Så varje gång tror man att den har blivit öppnad :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Vida 2014D

Sök på forumet så hittar du.

EX60

Idag har jag varit och kollat på bilen i v[…]

Fönsterhiss ur funktion

Inte osannolikt att det är kabelbrott mellan […]