- mån 27 sep 2010, 17:16
Svart Metallic(kan ev bytas mot Magic Blå)
Business paket Premium (Summum+HP ljud+Metallic)
Hgvpkt 2
Interiör Sandstone Beige
Dynamic läder Soft Beige
Fälg Fortuna 18”(om det blir Magic Blå funderar jag på andra fälgar typ Sleipner)
RTI
Panelinlägg Classic Wood
El barnsäkerhetslås
Nyckelavstängning airbag
Fuktsensor
Park hjälp fram/bak
Glasögonhållare
Skyddsgaller i stål
Bärkassehållare
Jag tror jag fick med allt här. Något jag missar? Något som är fullkommligt onödigt? Det som verkar lite oklart är att det på Affärsförslaget står Luftkvalitetssystemet IAQS? Ingår det i något paket? Inte vad jag kan se men ändå finns det där.
Business paket Premium (Summum+HP ljud+Metallic)
Hgvpkt 2
Interiör Sandstone Beige
Dynamic läder Soft Beige
Fälg Fortuna 18”(om det blir Magic Blå funderar jag på andra fälgar typ Sleipner)
RTI
Panelinlägg Classic Wood
El barnsäkerhetslås
Nyckelavstängning airbag
Fuktsensor
Park hjälp fram/bak
Glasögonhållare
Skyddsgaller i stål
Bärkassehållare
Jag tror jag fick med allt här. Något jag missar? Något som är fullkommligt onödigt? Det som verkar lite oklart är att det på Affärsförslaget står Luftkvalitetssystemet IAQS? Ingår det i något paket? Inte vad jag kan se men ändå finns det där.
Nuvarande bilar: SAAB 9-3 Aero Cab. XC60 B5 AWD(Bensin). Tidigare bilar:
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,