- sön 22 aug 2010, 19:23
Jag har en momentum V70 (2010), blev besviken när jag fick syn på min kombi instrument och detta pga smala mätarringarna, nu har jag kommit över en nästan ny k-instrument från en 2010-a, det har suttit på en sumum V70, har bara gått 10mil. Min bil har gått ca 2500mil.
Går det att byta kombi instrument från en till en annan bil utan att få några konstigheter i VIDA systemet, självklart vill jag få mina mil presenterade, allt svart-på-vitt alltså.
Snackade en en meck men har trodde att det kan vara svårt att få mina mil på den nya instrumentet, han menar att när man byter från en helt ny, då är det blankt och går att föra över datat.
Vad säger ni som har erfarenhet med det här?
Går det att byta kombi instrument från en till en annan bil utan att få några konstigheter i VIDA systemet, självklart vill jag få mina mil presenterade, allt svart-på-vitt alltså.
Snackade en en meck men har trodde att det kan vara svårt att få mina mil på den nya instrumentet, han menar att när man byter från en helt ny, då är det blankt och går att föra över datat.
Vad säger ni som har erfarenhet med det här?