Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anderc
Jaha nu har man offerten klar. Skall beställa en tjänstebil.
Har fått offert på nedanstående...
V70 2,5FT Automat
Teknikpkt
R-design
Integrerade bälteskuddar.
Svartmet.
Delbart drag
Laminerade sidorutor

Har jag glömt ngt? Eller ngt experterna här på forumet avråder ifrån?
En annan fråga, jag har läst om att man skall tänka sig för om man bsrchippar sin tjänstebil. Men är det ngn här som har chippat sin 2,5FT till 270 hkr? Stor skillnad?

Tackar på förhand
Andreas
Användarvisningsbild
av philipsguy
High performance stereo i teknikpaketet så det har du med om du inte valde Premium Sound-teknikpaketet? Räcker med med HP tycker nog de flesta...
Svart met snyggt och bra om man gillar tvätta bilen se det som avkoppling :D

Chippa en tjänstebil hade jag inte gjort det är ju leasingbolaget som äger den så pröva med öppna kort?

Lycka till
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Blåtanden tycker jag är grymt bra!

Subwoofern valde jag till för att den var billig och gav rejält med mer bas när det behövs.

Observera att den är rejält törstig med automat. Väljer du bort den så kan du få massa annat godis:-)
av anderc
Tack för alla tips. Vill gärna ha automat denna gång. Skulle vilja ha dvd monterat i stolarna men det var ju snuskigt dyrt.
Funderar på att köpa ett löst set som man hänger fast på stolsryggen. Några tips? Skall kolla lite på forumet.
av Amli
Låter som du kommer en fin bil. Personligen tycker jag att en V70 är som snyggast just i svart med R-design :-)-)
Vad kommer du få ge för denna om man får fråga?
Användarvisningsbild
av na96gen
Blåtand är standard i Momentum numera.
Jag skulle inte vilja vara utan hastighetsberoende servo, samt som ovan nyckel avstängning av pass. airbag

Lycka till med köpet!

Är det någon som sitter på motst&[…]

Tack - Återkommer!

Tjena! Ska montera x-antal extraljus på bil[…]

Genom att ändra mjukvaran. Det jag förs[…]