Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av philipsguy
Förutom semestrarna så ska ju återförsäljarna fylla upp med MY11 som nyss kommit, av dessa båda anledningar tar det extra lång tid just nu...
av micjos
Jag beställde en 2.5ft r-design vecka 23, tog en som Skobes redan hade beställt centralt för att få kortare leveranstid. Jag väntar fortfarande men man sa då ca 8 veckor.
Mina enda tillägg utöver r-design paketet är automat och bälteskuddar bak.
av VXC70
tar tid för verkstäderna att montera dragkrok och fixa också. leveransfixas.

men den tiden vi pratar om här är ju produktions tid så roligt att dom har mycket att göra så lönsamhet finns ;) bra för arbetsmarknaden.
av micjos
VXC70 skrev:tar tid för verkstäderna att montera dragkrok och fixa också. leveransfixas.

men den tiden vi pratar om här är ju produktions tid så roligt att dom har mycket att göra så lönsamhet finns ;) bra för arbetsmarknaden.
Helt riktigt, det gäller att se det positiva i det hela =)
Användarvisningsbild
av Honke
Jag beställde V70 v27 och fick först leverans 2:a veckan i september, men när jag sen fick orderbekräftelsen så stod det V40 :shock:

Börjar redan bli frustrerad av väntan, några tips på hur man fördriver tiden?? :wink:
Användarvisningsbild
av Kirre123
Honke skrev:Jag beställde V70 v27 och fick först leverans 2:a veckan i september, men när jag sen fick orderbekräftelsen så stod det V40 :shock:

Börjar redan bli frustrerad av väntan, några tips på hur man fördriver tiden?? :wink:

Spring naken igenom stan och hoppas att polisen tar dig :lol: :lol: :-O)
Användarvisningsbild
av Honke
:lol: hmm nja jag vet ju inte hur det skulle göra saken bättre att sitta inlåst?!

Nej, men jag ville förtydliga om nu någ[…]

D4 VEA dricker olja

Hoppas du fortsätter att uppdatera oss n&aum[…]

Kontakten för släpvagnsbelysning

Jag är inne på dessa sedan tidigare, m[…]

Det är membranet i oljefilterhuset som ä[…]