Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NorskDrive
Noen som har prøvd å chippe 1,6D,eller vet om noen som har gjort det?
Ser flere som vurderer BSR til sin V70 Drive,men jeg ble anbefalt RICA av en leverandør som selger begge deler.
Noen må da ha trimmet sin Volvo med 1,6D? Hvordan er driftsikkerhet osv etter trim? Noe å frykte i henhold til fabrikkgaranti osv??
RICA sier en chippet 1,6D får samme prestanda som en orginal 2,0D... Det er jo et godt stykke på riktig vei...
Har lest om noen som har chippet sin C30 i England av et ukjent tuningleverandør.Vedkommende var helt i hundre over hvor stor forandring det ble på motor etter modifikasjon.
Regner med å bestille iløpet av kvelden hvis det blir positive tilbakemeldinger fra noen her inne..
av perhall
NorskDrive skrev:Noen som har prøvd å chippe 1,6D,eller vet om noen som har gjort det?
Ser flere som vurderer BSR til sin V70 Drive,men jeg ble anbefalt RICA av en leverandør som selger begge deler.
Noen må da ha trimmet sin Volvo med 1,6D? Hvordan er driftsikkerhet osv etter trim? Noe å frykte i henhold til fabrikkgaranti osv??
RICA sier en chippet 1,6D får samme prestanda som en orginal 2,0D... Det er jo et godt stykke på riktig vei...
Har lest om noen som har chippet sin C30 i England av et ukjent tuningleverandør.Vedkommende var helt i hundre over hvor stor forandring det ble på motor etter modifikasjon.
Regner med å bestille iløpet av kvelden hvis det blir positive tilbakemeldinger fra noen her inne..
Ja, det står ju på RICA:s hemsida att 1,6D blir som en original 2,0D... men om du kollar bsrab.se så är det låååååångt kvar i vrid, effekt och framför allt acc-siffror. Ändå ger väl både RICA och BSR 139 hk? Så jag tror att RICA överdriver, det kan t o m vara så att det är nån reklamsnubbe utan riktig koll som sitter och skriver de fina texterna. "Är du ute efter överlägsen körbarhet och segdragning? Med en RICA-uppdatering....blablabla". Däremot tror jag att RICA allmänt är ett bra företag./PH

https://pbs.twimg.com/media/GrjAz-gboAEZ5gq?forma[…]

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90

Farsans Hyundai Kona med Primacy 5 har mer dä[…]