Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av noxen
Har bestämt mig för lite trim men jag får ju beslutsångest vilket jag ska välja.Det står mellan BSR och Autotech har vi fortfarande någon rabatt hos någon av dessa.Någon som kan ge "tips" vilket företag man ska välja.Om vi har rabatt har vi det också det hos återförsäljare,någon som har nyköpt trim vad gick det lös på,steg 1 med ppc felkodsläsare
Välkommen till forumet!

Testat sökfunktionen i forumet? Finns hur mycket som helst om olika trim till olika modeller!
Sen skulle det underlätta om du skrev vilken modell och årsmodell du har eftersom det finns ett antal olika 2.4d.

MVH: Mig
noxen skrev:Har bestämt mig för lite trim men jag får ju beslutsångest vilket jag ska välja.Det står mellan BSR och Autotech har vi fortfarande någon rabatt hos någon av dessa.Någon som kan ge "tips" vilket företag man ska välja.Om vi har rabatt har vi det också det hos återförsäljare,någon som har nyköpt trim vad gick det lös på,steg 1 med ppc felkodsläsare
Skriv gjerne årsmodell" My" og hvilken motor med effekt "Hk"og "Nm".
Tror ikke Autotech har trim til f.eks My 10 2.4D 175 hk-420 nm.
Hos Bsr får du sammen med PPC 3 "trimenhet" også en feilkodeleser inklusive."Den fungerer helt perfekt, og er et muste om man har prøvd en gang". :-)-)
RICA ger ju 20 % rabatt och verkar i BMW kretsar iaf ha ett mkt bra rykte i Sverige. Rica är ju internationellt sett dessutom ett ganska stort företag som är verksamma i många länder... Förmodligen de som har trimmat flest bilar i europa (då räknar jag inte ful-trim som boxar - men "flest" är också en gissning från mig, man ser deras namn ofta)

https://pbs.twimg.com/media/GrjAz-gboAEZ5gq?forma[…]

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90

Farsans Hyundai Kona med Primacy 5 har mer dä[…]