Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Är det någon som har eller vet var jag kan se V70II med lågt sportchassi och 19 eller 20" fälgar? Hade varit intressant att se hur det kommer se ut.
Har du fått någon bild än?
Jag har en V70 med lågt sportchassi och 19".

Hör av dig om det fortfarande är intressant.

Mvh Mattias
linois skrev:Har du fått någon bild än?
Jag har en V70 med lågt sportchassi och 19".

Hör av dig om det fortfarande är intressant.

Mvh Mattias
Nä jag har inte hittat nåt än, det enda jag hittar är med 19-20" fälgar är i samband med H&R sänkningssats.

Så jag tar mer än gärna en titt på din bil så jag kan ta beslut om jag ska köpa endast fälgar eller jag oxå ska slänga på H&R fjädrar på mitt sportchassi.
Honke skrev:linois: Hade du några bilder påå din bil eller skämtade du bara? :wink:
Hej

Jag skämtar aldrig :roll:

Jag har bilder med 19" och Volvos såkallade "lågt sportchassi". Tyvärr är jag inte så teknisk att jag vet hur du ska få bilderna. Ge mig din e-postadress så skickar jag lite bilder.

Mvh Mattias
linois du har PM från mig.. jag hjälper dig ! :)
opA skrev:linois du har PM från mig.. jag hjälper dig ! :)
Hej

Jag har skickat lite bilder från min andra dator(kl: 10.40). Hör av dig om dom inte kommer fram.

Tack för hjälpen.

Mvh Mattias
Här kommer då linois bilder:

Bild

Bild

Bild

Hur du laddar upp bilderna:

1. In på http://forumbilder.se
2. Välj bild att ladda upp, Beskär bilden för forum ( 640x480 )
3. Kryssa i publik bild och ange rubrik
4. Ladda upp

.. sedan kopierar du in länken bredvid "Hotlink för forum (alt. 1)"

Vóila ! :)
Honke skrev:Tack så mycket för hjälpen och bilderna grabbar!! Ser riktigt nice ut, får man va så fräck o fråga vad det är för fälgar på bilen?
Det går så bra så. Fälgarna hittade jag efter mycket letande i Örebro hos Däckgrossen. Fälgarna heter Mania racing. Sök på Google så hittar du fler bilder och kanske även andra återförsäljare.

Mvh Mattias

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]