Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mswalen
Tja någon som vet vad det är för artikelnummer på dessa kromringar som finns till det luftutblås som sitter uppe på intrumentbrädan, (avlånga smala)
och om det går att eftermontera dessa, kanske bara sitter med dubbelhäftande.?
av Enzo
mswalen skrev:Tja någon som vet vad det är för artikelnummer på dessa kromringar som finns till det luftutblås som sitter uppe på intrumentbrädan, (avlånga smala)
Törs man fråga varför du inte frågar en lämplig volvoåterförsäljare istället?
av dimster
Minns självklart inte det långa artikelnumret men när jag tänkte skaffa dessa till min förra bil så kostade de strax över 500-lappen STYCK! Då fick det va...
av mswalen
Enzo skrev:
mswalen skrev:Tja någon som vet vad det är för artikelnummer på dessa kromringar som finns till det luftutblås som sitter uppe på intrumentbrädan, (avlånga smala)

klart du törs det. :) frågar man någon på bilia i segeltorp blir man ju dumförklarad,,
Användarvisningsbild
av opA
mswalen skrev:klart du törs det. :) frågar man någon på bilia i segeltorp blir man ju dumförklarad,,
Ring till vilken Volvo ÅF som helst då och fråga.. borde ju få samma svar överallt :)
av Enzo
mswalen skrev:
Enzo skrev:

klart du törs det. :) frågar man någon på bilia i segeltorp blir man ju dumförklarad,,
Ja men det finns ju fler handlare än Bilia. Min rekommendation är Upplands Motor, skulle bli väldigt förvånad om de dumförklarade dig där.
Restaurering av ratt

Köpte den med 9000 mil på mätaren […]

Hej! Bilen, en laddhybrid, närmar sig kamrems[…]

Själva frågeställningen var ju fle[…]

Har haft vibrationer från bakvagnen ett tag […]