Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej alla.

Mitt första inlägg... :-)-)

I går var jag ner till Kristianstad och hämtade min S80 V8 Executive 2007.
Vilken härlig bil :P
Blev nästan 60 mil. Sedan ville frugan ut och köra direkt när jag kom hem 8)
Bara att slänga ur vinterdäcken och montera in barnstolarna.... Vår äldsta (4 år) var mycket nöjd med de inbyggda skärmarna i nackstöden.... och hon tyckte den lät jättehäftigt och ville att mamma skulle gasa mera... (oj oj, vart ska det här leda)?

Den är metallic blå, men i mulet väder ser den nästan svart ut och i solen mörkblå och lite lila nyans.
Bild

Bild

Bild

Bild
Stort grattis till en kanonbil!
välkommen hit :)))))) Bilen ser betydligt vassare ut verkligheten ;)
Hej igen.

Tack för alla fina komentarer och Ert välkomnande.
Sand3rs: Jag fick ge 270kkr för den till slut. Det känns ju kul att veta att den varit ute för 339kkr...
Någon som vet om det går att eftermontera blåtand i bilen?
orginalet vet jag inge om, dock så säljs ju ngt volvo bt som man eftermonterar, men det ser inte så snyggt ut, en liten dosa som monteras typ under nyckel hålet... då kan man ju lika gärna köpa Parrots BT där man kan se den som ringer :))))))
Bitez skrev:orginalet vet jag inge om, dock så säljs ju ngt volvo bt som man eftermonterar, men det ser inte så snyggt ut, en liten dosa som monteras typ under nyckel hålet... då kan man ju lika gärna köpa Parrots BT där man kan se den som ringer :))))))
Nja... Inget påhängstjafs som skriker eftermonterat... :wink:
Då kan jag lika gärna köra med min Jawbone (man ser dock inte vem som ringer på den så man får hoppas det inte är någon man inte vill prata med)....
Luftfjädring V90

Lite skumt med luftfjädring endast bak som h[…]

Volvo gör ingen skillnad på olika klim[…]

Rek bytesintervall 12000 mil Vem rekommendera[…]

Allt du nämner som kan fela borde vara nytt i[…]