Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Hej vänner, har funderat på o montera in skärmar i nackstöden på min bil. Grovt så vet jag hur jag ska gå till väga, dock så återstår lite frigor.

1. vart kan man tjuva strömm

2. FInns det ngt som är förbrett i bilen

3. är det ngt jag bör iaktaga innan jag börjar skära sönder mina nackstöd

jag vore oerhört tacksam fö så långa o beskrivande svar som möjligt. Jag har hp stereo i bilen. har även funderat på skärmar+multi mediaspelare. För o nackdelar?

som sagt kom gärna med lite tips, har sökt lite på forumet dock inte hittat ngr direkta svar på mina frågor.

mvh: bitez :)
av Bitez
shit! Det va inte det enklaste :)))))))))))))))

en fråga till kanske... finns det ngt sätt att få reda på lite priser utan att ringa till bilia?????

Jag hittar ju inte subben som tillbehö? går inte den fan o eftermontera????
av JHg
Bitez skrev:Jag hittar ju inte subben som tillbehö? går inte den fan o eftermontera????
Nix!
av LOTEZ
JHg skrev:
Bitez skrev:Jag hittar ju inte subben som tillbehö? går inte den fan o eftermontera????
Nix!
Gör det visst!
av Bitez
går det eller inte?????

vore ju trevligt med ETT svar :))))
av borstarmicke
Originalsubben går inte att eftermontera då den optiska signalkabeln ingår i kabelhärvan som monteras i nybil vid beställning med sub, finns inte att köpa löst...
Dessutom finns ingen separat mjukvara för sub.

Du får välja annat än volvos egen om du skall ha sub.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Hört talas om skroten?
ALLT finns att köpa där! :wink:

Bara å köpa optiska kabeln på skroten om volvo inte kan sälja den, sen monterar man den själv och om det behövs så svänger man förbi volvo och får programvara nedladdad som innehåller det som behövs..
Kamremsbyte V70N

Jag frågade grabbarna på volvo nä[…]

Volvo som inte startar.

Hej igen. Håller på att byta vevaxel g[…]

AWD-bekymmer

Hej XC60 2010, awd, d5 automat. Efter byte av ol[…]

köpa en Volvo S / V60

Ja snygg och kraftig. Vill dock vara lite ekonomis[…]