Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av abbex
I fredags hämtade jag min nya V70 DRIVE, 2011. Titan grå med HVP II och teknikpaketet + lite annat lull.
Super nöjd och super fin blev den. Hade inte sett färgen innan utan en ren chansning, men vad bra det blev!
Tack för många bra trådar.

MVH
Ab
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Grattis till en bra bil! Kul att du är nöjd. Bra för plånboken är den också. Då tankar du nästa gång i Juli då :wink:

2011:an har dessutom fått ett interiört lyft jämfört med tidigare modeller. Tuta och kör :D
Användarvisningsbild
av opA
Bilder på alla hörn och vrår både på utsida och insida är ett måste ! :roll:

Bild
av LOTEZ
Emiljonsson7 skrev: 2011:an har dessutom fått ett interiört lyft jämfört med tidigare modeller. Tuta och kör :D
Kan inte finna några skillnader interiört mot min MY10. Vad exakt är ändrat?

//LOTEZ
av Linqid
LOTEZ skrev:
Emiljonsson7 skrev: 2011:an har dessutom fått ett interiört lyft jämfört med tidigare modeller. Tuta och kör :D
Kan inte finna några skillnader interiört mot min MY10. Vad exakt är ändrat?

//LOTEZ
V70 har nu även fått samma aluminium-sarg runt mittkonsolen som S80 fick i och med MY10.
av XCThord
Dessutom har den väl fått de lite lyxigare dörrsidorna med snyggare sömmar och belysning vid handtagen? Låter kanske trivialt men det gör mycket för "lyxupplevelsen"!
av LOTEZ
Är inne o kollar på volvocars.com. Klivkar där på V70 - Galleri . Interiört. Aluminiumsargen har jag i min MY10 med. Dock ser det ut som att det är 2 olika bilder här. Den ena med alu runt displayen och den andra bilden är i princip hela mittkonsolen i alu....

Sen har dörrsidornas facvk helt annan utformning. men det tog en bra stund innan jag såg de hehe

Snyggt iaf :-)
av Peanuts
Även jag har beställt en Titaniumgrå V70 DrivE som jag ska hämta imorgon. Jag har även valt till tonade rutor på kombidelen(för hundarnas skull). Ska bli spännande att se hur den blev, jag kan fixa upp lite bilder här sen.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Grattis! Tror du kommer fortsätta vara nöjd. Skriv upp koden till tankkortet bara :wink: Du lär glömma den till nästa tankning :-)
Kamremsbyte V70N

Jag frågade grabbarna på volvo nä[…]

Volvo som inte startar.

Hej igen. Håller på att byta vevaxel g[…]

AWD-bekymmer

Hej XC60 2010, awd, d5 automat. Efter byte av ol[…]

köpa en Volvo S / V60

Ja snygg och kraftig. Vill dock vara lite ekonomis[…]