- ons 26 maj 2010, 21:40
Fick i början av veckan ett reklamutskick från Polestar om optimering av min bil.
Har väl tänkt på det någon gång förut men blev riktigt sugen nu 8) .
Från 163 hk till 205 hk och vridmomentsökning från 340Nm till 450 Nm måste ju kännas rejält :twisted:
Frågor till er som redan gjort det:
Är det enbart positiva erfarenheter ni har?
Någon som provat med tyngre släp eller husvagn efter optimeringen? Upplevelsen av det?
Har ni registreringsbesiktat om bilen efter optimeringen eller struntat i det (vad kostar det)?
De påstår ju att det även höjer andrahandsvärdet, jag ringde och frågade en säljare på Volvo och han sa att det gör det men är det verkligen sant?
Någon som bytt in någon Polestar optimerad bil och fått någon kommentar från bilförsäljaren?
Det måste väl finnas en hel del som gjort detta redan som kan räta ut mina frågetecken :???:
BSR och liknande går fetbort för mig pga av garantiförlust.
Har väl tänkt på det någon gång förut men blev riktigt sugen nu 8) .
Från 163 hk till 205 hk och vridmomentsökning från 340Nm till 450 Nm måste ju kännas rejält :twisted:
Frågor till er som redan gjort det:
Är det enbart positiva erfarenheter ni har?
Någon som provat med tyngre släp eller husvagn efter optimeringen? Upplevelsen av det?
Har ni registreringsbesiktat om bilen efter optimeringen eller struntat i det (vad kostar det)?
De påstår ju att det även höjer andrahandsvärdet, jag ringde och frågade en säljare på Volvo och han sa att det gör det men är det verkligen sant?
Någon som bytt in någon Polestar optimerad bil och fått någon kommentar från bilförsäljaren?
Det måste väl finnas en hel del som gjort detta redan som kan räta ut mina frågetecken :???:
BSR och liknande går fetbort för mig pga av garantiförlust.
V70 II 2,4D (205) Summum MY09 Manuell
V50 2,0D Business Plus MY05 Manuell Såld
V50 2,0D Business Plus MY05 Manuell Såld