Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Var en tur over grensen i helgen, og oppdaget til min store forbauselse at mange av hastighetene for varsling av fotobokser var forandret. ?:-/
De fleste som var endret hadde fått ny hastighet 70 km/h, mens RTI varslet 90 km/h.
Det ble med et par kraftige nedbremsinger(gode bremser på XC60 my10), før jeg måtte endre kjøremønster.
Har dette blitt den nye måten å inndrive penger på ?
Venter i spenning på min første av to gratis oppdateringer.
Er det noen på forumet som har fått oppgraderingsplater nyere enn (AA0920)?

Har et stort ønske om at dette kommer snart...............
Mvh Twendor.
Skivor kommer 2 gånger/ år
Nyaste tilgängliga skivan som finns levereras med bilen. tror det är vecka 20 & vecka 40 eller nått som dom kommer
Takk CarMan.
Man får vente i spenning, kanskje den kommer i posten om noen dager. :)
Twendor.
???? fått med posten?
har du skickat in den där lappen man får?
Skickar dom ut dom direkt hem sen?
CarMan skrev:???? fått med posten?
har du skickat in den där lappen man får?
Skickar dom ut dom direkt hem sen?
Jeg anmelde meg på http://www.navigation.com/volvoregistration-en. Og la inn Vin kode for bilen, navn, adresse og mail adresse. Og fikk da til svar at skivan skulle skickas til min adress når en ny skiva var klar.
Da får man vente i spenning de neste dagene, uke 21 no.
Fikk bekreftet pr.mail at skivene skulle sendes hjem til min adresse. :-)-)
XC90_Executive skrev:Vecka 20 och vecka 50 brukar det komma nya. På min XC60 har hastigheterna på kameraskåpen stämt bra hittills.
På min stämmer det inte speciellt bra i mellan och syd Sverige, det finns inga uppgifter på att det är 60,80 eller 100kmh på kamera varningen min bil är levererad i dec -10, enligt Bilia har jag senaste skivan.
Det är grym eftersläpning på skivorna, 2-3 år ibland, gäller tyvärr alla märken.
Vet inte om det går att speeda upp processen men nånting måste ju göras, tycker jag.
Kanske kopplingen till Google Maps som nya Audi o BMW har är bra...
PH
Steff 99 skrev:
XC90_Executive skrev:Vecka 20 och vecka 50 brukar det komma nya. På min XC60 har hastigheterna på kameraskåpen stämt bra hittills.
På min stämmer det inte speciellt bra i mellan och syd Sverige, det finns inga uppgifter på att det är 60,80 eller 100kmh på kamera varningen min bil är levererad i dec -10, enligt Bilia har jag senaste skivan.
Har du aktivert funksjonsvarsling, i hovedmenyen ?
Skal hastighetene som ligger inne(Obs kan være endret)komme i høyre hjørne av skjermen. Kommer opp med forskjellige farger utifra hvilken hastighet som gjelder på stedet.
Twendor

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]

Volvo V50 "Mr White"

Najs! 8-)

Som ett litet sista tips så googla runt lite[…]

Styrströms kortslutning

Ja men jäklar vilka lampor! :-o