- mån 12 apr 2010, 19:58
Vad skiljer en momentum från business momentum?,funderar på att slå till på någon av dom sista 2,4d-10.
Moderator: Moderatorer
philipsguy skrev:Metallic och bluetooth HF ingår väl i business eller hur!det är bara på 2,5ft, det gällde nog oxå dieseln, men bara början av business kampanjen, det gällde inte när jag köpte min bil i slutet av dec 09
knicklas skrev:Härliga siffror Gurra82!!! Ska bli mumma att plocka ut vagnen, är nog tre veckors väntande kvar till leverans...och skall tilläggas, har dessutom haft takboxox den senaste tankningen. Men jag antar att det varma vädret bidrar till den lägre förbrukningen, värmaren går ju inte lika mycket nu precis.
olofgeo skrev:Tack för svaren,det blir en momentum då,jag vill inte ha helläderklädsel då faller summum bort,har även provkört 1.6drive,den funkar helt ok i stan och 70väg, men när det går fortare blir prestandaskillnaden tydlig,men som privatperson finns en del pengar att spara,men bilen kostar lika mycket som 2.4d.Någon som vet skatten på 2.4d man. 2011?Fast finns V70 2,4d som 2011? du har köpt en lagerbil av 2010 va?, jag har manuell 2,4d 2010 och skatten är 3921kr per år
Gurra82 skrev:Fast finns V70 2,4d som 2011?Nej, nomenklaturändringen slår på den varianten: 2.4D blir D3 för MY2011