Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

http://blogs.insideline.com/straightlin ... -trim.html

Lite trött på taxilika V70II (inkl min egen), en ny E-klass som ser rätt sömning ut och alla dessa A4 Avant som ju är snygg men rätt tråkig.

Den här borde kunna röra om i grytan! Snygg! Tycker jag.

Inser att det ännu inte är bestämt vilken tråd denna modell ska ligga i men jag kan tänka mig att byta bort lite bagageutrymme mot denna design...
PH
Kan bara säga att min V70 ser gammal ut :( men det finns en väsentlig sak som gör att jag inte vill ha en V60 bagaget :D , men riktigt snygg om jag får säga det, men ingen stor bil
Ser ut som man korsat en V40 med en BMW 320 Touring.

Varför säger bilmodet att man ska skitsmå sidorutor ala skottgluggar och 40 kvadratmeter plåtyta untan struktur på sidorna? Det var BMW som började med detta otyg.
VolvoB20 skrev:Ser ut som man korsat en V40 med en BMW 320 Touring.

Varför säger bilmodet att man ska skitsmå sidorutor ala skottgluggar och 40 kvadratmeter plåtyta untan struktur på sidorna? Det var BMW som började med detta otyg.
Ja men visst är den fin :) Tänk om du kunde få tag en AWD diesel som kunde dra 2000 ton, och Manuell :D blir inte till och med du sugen då? trots att du inte ser ut genom rutorna :wink:
Gurra82 skrev:
VolvoB20 skrev:Ser ut som man korsat en V40 med en BMW 320 Touring.

Ja men visst är den fin :) Tänk om du kunde få tag en AWD diesel som kunde dra 2000 ton, och Manuell :D blir inte till och med du sugen då? trots att du inte ser ut genom rutorna :wink:
2000 Ton???? :D :D :D Det är en hel del....... Kolla på Volvo BM i så fall :-O) Antar du men 2000kg vilket jag också gärna önksar. Dock skulle jag gissa att det bli max 1800kg så blir till att fortsätta åka XC 60.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Är det någon som sitter på motst&[…]

Tack - Återkommer!

Tjena! Ska montera x-antal extraljus på bil[…]

Genom att ändra mjukvaran. Det jag förs[…]