Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av na96gen
Men min skoltyska tolkar jag det som man nu kan få helgrå klädsel till R-design. Då kan man ju hoppas att det kommer till V70 med. För jag vägrar ha tvåfärgade :shock: stolar..
Användarvisningsbild
av bjornw
Intressant.
Tråkigt att man inte anpassar nya D3 för AWD, det är precis vad som skulle behövas i flera modeller för att kunna konkurrera med VW/Audi och de andra. Volvo tappar kunder pga att bara D5 har AWD i V70, och bara med automat dessutom.

En annan sak är att det ser inte ut att finnas de tillval som finns till S60 rörande den nya skärmen i panelen. Baserat på det tror jag inte att XC60 MY11 kommer ha S60:n inredning. Kan hända att det kommer en MY11B som har det.
av tunnis
hmm skulle betyda att XC90-Executive skulle ha fel ang. ny inredning
Måste vara första gången, den killen verkar ha örnkoll :wink:
av tunnis
usch så trist :*O/
Hade hoppats på S60-inredning och brun/grå skinnklädsel.
Verkar som man får leva med den fula kepsen och en halvmatt plastskiva mitt i inredningen i en bil för 500 000 (S)

Ända nyheten på MY11 verkar vara de nya fälgarna samt att blåtand ingår i momentum (om min skoltyska stämmer)
Användarvisningsbild
av bjornw
Jag förstår dig tunnis, men det är bra för oss som precis beställt en MY10. Det man kan trösta sig med är att det funkar riktigt bra med "kepsen". Jämfört med en V70 är det mycket mer lätt-läst. Men visst hade det varit snyggare och skärmen suttit där täcklocket nu hamnar.

Det kan skilja i paketen mellan länderna så det är inte säkert att blåtand ingår i Sverige.
av Linqid
Hmm, fast sa inte XC90_Exe att han sett nya inredningen med egna ögon? Var är du när man behöver dig? Förklara! :mrgreen:

Tack - Återkommer!

Tjena! Ska montera x-antal extraljus på bil[…]

Genom att ändra mjukvaran. Det jag förs[…]

Stänkskydd

Inget större fel på Vparts stänksk[…]