- sön 14 mar 2010, 18:53
#389228
Vad är eg. vettigast:
Står i valet och kvalet mellan två bilar, XC70 eller V70 AWD
För samma pengar som en V70 AWD D5 Summum Aut med Driver Supp-paket, Teknikpaket med Prem Sound och Herrg.vagnspaket får jag en XC70 D5 Summum Aut med laminerade rutor, tonade rutor och Hi Perf-stereo. BT-handsfree, nyckelavst. krockkudde och timer ingår i båda.
Vad är eg vettigast? Eller är det vettigaste kanske att ta V70 Summum Aut med laminerade rutor, tonade rutor och Hi Perf-stereo. BT-handsfree, nyckelavst. krockkudde och timer.
De båda första får jag ge 400 för och den sista ca 360.
Det blir ju bland de sista 10orna i så fall. Men det spelar ju mindre roll, jag väntar mig inga stora ändringar till MY11.
Det kostar kort sagt 40 tusen för att få en XC, i det ingår iofs några extragrejer: lastgaller, backkörningshjälpen och fartberoende servo.
Står i valet och kvalet mellan två bilar, XC70 eller V70 AWD
För samma pengar som en V70 AWD D5 Summum Aut med Driver Supp-paket, Teknikpaket med Prem Sound och Herrg.vagnspaket får jag en XC70 D5 Summum Aut med laminerade rutor, tonade rutor och Hi Perf-stereo. BT-handsfree, nyckelavst. krockkudde och timer ingår i båda.
Vad är eg vettigast? Eller är det vettigaste kanske att ta V70 Summum Aut med laminerade rutor, tonade rutor och Hi Perf-stereo. BT-handsfree, nyckelavst. krockkudde och timer.
De båda första får jag ge 400 för och den sista ca 360.
Det blir ju bland de sista 10orna i så fall. Men det spelar ju mindre roll, jag väntar mig inga stora ändringar till MY11.
Det kostar kort sagt 40 tusen för att få en XC, i det ingår iofs några extragrejer: lastgaller, backkörningshjälpen och fartberoende servo.
Senast redigerad av 1 Enzo, redigerad totalt 0 gånger.
XC70 D5 Aut - MY11
Pyscha 205 Mi16 - Rejsbil
Pyscha 205 Mi16 - Rejsbil