Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JHg
Jag har haft det i ett halvår. En gång har bilen sagt "hittar ingen nyckel", när jag skulle starta.
Kört 19000 km. Fungerar sjättebra enligt min åsikt.
av JHg
Visst, inga problem. Stoppade in nyckeln i hålet bara.
Användarvisningsbild
av Appel
Har haft det på min bil i 1 år och 1 månad, inga problem! Kommer antagligen aldrig att köpa en bil som inte har det.

Om jag skulle ha en önskan så är det som på en jobbarkompis Corvette, han kan programmera så att när han är tillräckligt nära bilen så öppnar skuffen automatiskt, det hade varit perfekt när man kommer med kassarna från affären. Som det är nu måste man pillra fram nyckeln ur någon ficka i jackan och lägga den rätt i handen, ta kassarna och gå till bilen och sedan trycka på skufföppning på "lagom" avstånd.

I-landsproblem... ja, kanske lite...
Et flott system, som fungerer meget bra. :D
Har ikke hatt problemer en eneste gang.
Men ble forvånad en gang bilen var startet, jeg gikk ut av bilen med nøkkelen i lommen, og min fru kjørte avgårde uten å ha den med i bilen.
Det gikk da en larm og etter å ha satt på seg bilbelte og larmen ikke forsvant, returnerte hun.
Meldingen"nøkkel fjernet fra bilen" kom da opp som melding.
En gang la jeg nøkkelen i en jakke,som jeg la igjen i bilen. Da jeg forsøkt å låse bilen med nøkkel inne i bilen fikk jeg ikke låst den."Heldigvis" :oops:
av tunnis
Samma här - supernöjd.
Kommer ALDRIG att köpa en bil utan detta 8)

Har haft min bil i 2år och aldrig några problem.

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front

Är det en original USA front är det v&au[…]