- tor 28 jan 2010, 20:48
Tänkte eventuellt gå och köpa en sådan bil. Har fått ett erbjudande om en till "rätt pris"
Så nu undrar jag om det finns någon här som kan berätta lite mer om modellen?
Bilen jag har på "g" är en V70 II 3,2 Summum med Herrgårdsvagnspaket 2, High Performance ljudsystem, integrerad telefon och elektrisk sollucka m.m. Modellår -08, med första reg.dag -07. Bilen har rullat ca 7000 mil. 1 ägare och servad på Volvo sedan ny. Grå metallic. Vinterhjul på org. fälg och sommardäck på en annan riktigt snygg fälg. Man i 55 års åldern som ägt bilen sedan ny.
Vad tycker ni om denna bilen?
Är 7000 mil mycket för bilen?
Bränsleförbrukning?
Vanliga fel/problem?
Hur fungerar motor/växellådan?
Dyr att äga? Service, reservdelar, försäkring osv
Är det någon som har en uppfattning om vad rätt pris är på bilen?
//Micke
Tacksam för så många svar som möjligt då jag har väldigt svårt att hitta info på nätet om denna bilen!
Så nu undrar jag om det finns någon här som kan berätta lite mer om modellen?
Bilen jag har på "g" är en V70 II 3,2 Summum med Herrgårdsvagnspaket 2, High Performance ljudsystem, integrerad telefon och elektrisk sollucka m.m. Modellår -08, med första reg.dag -07. Bilen har rullat ca 7000 mil. 1 ägare och servad på Volvo sedan ny. Grå metallic. Vinterhjul på org. fälg och sommardäck på en annan riktigt snygg fälg. Man i 55 års åldern som ägt bilen sedan ny.
Vad tycker ni om denna bilen?
Är 7000 mil mycket för bilen?
Bränsleförbrukning?
Vanliga fel/problem?
Hur fungerar motor/växellådan?
Dyr att äga? Service, reservdelar, försäkring osv
Är det någon som har en uppfattning om vad rätt pris är på bilen?
//Micke
Tacksam för så många svar som möjligt då jag har väldigt svårt att hitta info på nätet om denna bilen!