Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ehaugsb
Oppdaget i helgen at min XC70 var punktert på venstre forhjul. FIkk av hjulet, men jeg må si at jeg ble meget overrasket når jeg skulle skru fast reservehjulet (stålfelg). Hjulboltene var for lange, slik at det var umulig å få festet hjulet! Skal det følge med passende bolter, eller er det jeg som gjør noe feil? Volvo kan da umulig levere en bil uten et fungerende reservehjul??
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det brukar vara så att hjulbultarna för aluminiumfälgar är längre än de till stålfälgar. Det kanske ska följa med andra hjulbultar till reservhjulet :???:
av ehaugsb
Jeg kunne i alle fall ikke finne noen ande bolter i bilen. Mulig noen kan se i sine biler om det følger med andre bolter??
av CHSC
Jag har ett extra paket med hjulbultar, låg i en liten påse i bagaget. Vet ej om det är olika storlek.
Användarvisningsbild
av #27
ehaugsb har du original fälgar på bilen?

CHSC har du låsbultar monterade på din bil?
av ehaugsb
[quote="#27"]ehaugsb har du original fälgar på bilen?

Ja det har jeg. Sargas på vinter og Merac på sommer. Jeg bruker da selvfølgelig de hjulboltene som stod på bilen når jeg fikk den levert.

..Funderar om det kan vara någon diod i ge[…]

Generator laddar ej batteriet

Byt lampan i instrumenthuset så löser d[…]

Tycker att ljudsystemet i min bil låter rikt[…]

Mät på batteriet samtidigt som du f&oum[…]