Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Norrmannen
Hei igjen.

Det hat blitt en stund siden jeg skrev her men nå har jeg noe å skrive om igjen...

Jeg er fan av diskret styling og har søkt en del på nettet for å de hva som er til min svarte V70 Summum 2010.

Har nå bestillt dette!

Bild
En kromad dimljuspanel, standardmonterad på Volvo Ocean Race, som förhöjer exklusiviteten och dynamiken på bilens front.

Diskret men samtidig lekkert.

Vurderte R-design detaljer men de blir altfor dominerende, etter min smak, så jeg tror dette er det lille ekstra som løfter min bil til å skille seg litt ut. I tillegg er det orginal Volvotilbehør.

Pris? Det var det beste av alt: 895,- !!!
av LOTEZ
borstarmicke skrev:Lotez: e 400:- inte styckpriset?
Inte enligt min ÅF iaf. Blir osäker nu. Jag gav 895 för mina R-design kåpor och spontant tycker jag dom borde vara dyrare...

//LOTEZ
Användarvisningsbild
av Guligan
Lotez >> menar du 895 kr för paret?
Jag är lite inne på att slänga på dessa på min bil, den behöver lite extra krom... 8)
av LOTEZ
Guligan skrev:Lotez >> menar du 895 kr för paret?
Jag är lite inne på att slänga på dessa på min bil, den behöver lite extra krom... 8)

Yes, för paret.

Sorry 995:- såg jag nu på kvittot. Jag slängde även på silverkåpor på backspeglarna 1155:- :-)-)

//LOTEZ
Användarvisningsbild
av Guligan
[quote=]
//LOTEZ[/quote]
Blev snyggt antar jag. Vad har du för färg på bilen?
av LOTEZ
Guligan skrev:
skrev: //LOTEZ
Svart metallic :lol:

Tänkte köra Caspian blue som du men fegade ur då en 5x5 ruta på en färgkarta ej ger mig tillräcklig info om hur helheten blir. Men nu så här i efterhand.. :???: Dock helt klart att V70II är klart snyggast i svart, caspian blue samt nån röd färg som jag bara sett 2st, ej passion red utan mycket mörkare.. Grymt snyggt

//LOTEZ
av Steff 99
LOTEZ skrev:
Guligan skrev:
skrev: //LOTEZ
Svart metallic :lol:

Tänkte köra Caspian blue som du men fegade ur då en 5x5 ruta på en färgkarta ej ger mig tillräcklig info om hur helheten blir. Men nu så här i efterhand.. :???: Dock helt klart att V70II är klart snyggast i svart, caspian blue samt nån röd färg som jag bara sett 2st, ej passion red utan mycket mörkare.. Grymt snyggt

//LOTEZ
Både Svart och Caspianblue är snyggt....i ca 5 minuter efter det man tvättat, speciellt under denna årstid.
Om man vänder på det finns det något fulare än en smutsig svart eller mörkblå bil oavsätt märke.

Åter till ämnet !

Hur svårt är det att byta en dimmljusram ?
Behövs det något specialverktyg för att lossa ?
Användarvisningsbild
av P1800
Det finns en länk till montageinstruktioner i en tråd här på forumet. Där kan du bl a se hur man byter dimljusramarna. Om du inte hittar den så kan du PM:a din mailaddress till mig så kan jag skicka informationen till dig.

Första gången jag skriver på foru[…]

Tack för svar. Det är inga jättesto[…]

Hittade faktiskt en workaround på nätet[…]

Du kan ta bort värmaren men måste d&ari[…]