Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

VedbändeRidläger skrev:Nu kan jag både öppna & stänga lukan inifrån på min XC-70-09.
Fungerar perfekt!!!
Grattis !
?:-/
det är enkelt, sätt dig i bagaget & tryck på knapen med ett paraply eller dyrligt
okay!!
Man fixar det hela ganska enkelt!!
Ta bort inredningsplasten på bakluckan!!
Leta reda på vilka sladdar som går till dom olika funktionerna!!!
Jag skarvade på min "stängningsknapp & drog den via en kabel & en Tre läges brytare,
likaså gjorde jag men öppningskontakten!!! Sedan drog jag fram sladdarna till framsätet ; Nu sitter det en tre vägsbrytare där i panelen!! Flippar jag den uppåt så öppnar sig luckan & när jag trycker ner brytaren så stängs luckan!!Jag var rädd att luckan nu skulle gå att öppna i farten (olyckligt om man har hund tex:::) Men den funktionen att lukkan blir låst under färd finns forfarande kvar!!!
Lycka Till !!
Vedbände Ridläger :D
VedbändeRidläger skrev:okay!!
Jag skarvade på min "stängningsknapp & drog den via en kabel & en Tre läges brytare,
likaså gjorde jag men öppningskontakten!!! Sedan drog jag fram sladdarna till framsätet ; Nu sitter det en tre vägsbrytare där i panelen!! Flippar jag den uppåt så öppnar sig luckan & när jag trycker ner brytaren så stängs luckan!!Jag var rädd att luckan nu skulle gå att öppna i farten (olyckligt om man har hund tex:::) Men den funktionen att lukkan blir låst under färd finns forfarande kvar!!!
Lycka Till !!
Coolt :D
VedbändeRidläger skrev:okay!!
Lycka Till !!

Vart bor du?!??! Jag är beredd att betala dig för att fixa detta på min bil!

ALLVARLIGT alltså... :-)-)

//LOTEZ

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front

Är det en original USA front är det v&au[…]