Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Äntligen, äntligen så byggs min bil. F-n va skönt..
av swemax
Detta är så skumt :roll:

I morse när jag kollade stod den i definitivt planerad, kl 16:30 hade den hamnat i nu byggs din volvo och nu (18:45) när jag kollar står det din bil är färdigbyggd :D

Hur snabba är dom på Torslanda ????
av Kingfisher
swemax skrev:Detta är så skumt :roll:

I morse när jag kollade stod den i definitivt planerad, kl 16:30 hade den hamnat i nu byggs din volvo och nu (18:45) när jag kollar står det din bil är färdigbyggd :D

Hur snabba är dom på Torslanda ????
Når bestilte du den?
av swemax
6:e Juli
av Bitez
Wow, det va snabba puckar... :D De kör hårt på fabriken :D

Ja, för min del är det bara o vänta.... Fy f-n, ska aldrig mera beställa en bil, bara köpa lagerbilar, man orkar ju inte!!!!
av fizz
Min bil beställdes den 27 aug, enligt volvocars.se/leveransinfo/ så var från början leverans planerad till v44... nu står den som v42..

Dock pratade jag med säljaren igår och enligt honom skulle bilen vara färdigbygg för leverans från fabrik den 6 oktober, sen ska dem tyvärr ha 3 veckor på sig hos bilfirman för att göra den i ordning och fixa dit drag etc...

/t
av Bitez
Nääääääääää..... F-n va avis jag blir... seriöst, det blir sista ggn. bara lager bilar, perfekt, har man tur där kan man få den samma dag, i värsta fall blir det 1-2 dagar. Fy, sedan så ska väl ÅF suga på bilen i typ 1 vecka! Suck!
av Bitez
VA? 3veckor! Shit! Nä, jag tycker det är skandal att man ska behöva vänta så länge. De flesta som köper sitt boende får det avklarat på c:a 2mån, från köp till flytt! Här köper man en bil, så ska de ha den i 3veckor! För vaddå? Montera dragkrok... hmmm... Man blir bara så trött, sedan så kan man ju inte klaga på det heller, då blir det "det är faktiskt inte bara du som beställt en bil!" Kan man ju alltid kontra med "det är faktiskt inte bara DU som jobbar här." Vilken belastning de stackarna måste ha. Fan synd om dem, ÅF borde nästan ordna med lite mera folk!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Det går med dubbla skruvstäd rätt […]

startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]