Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Ja
Användarvisningsbild
av micke011
Ja om du beställt det efter 2008-w48, jag tolkar din fråga som att du beställt ny bil nu så då är det ingen tvekan, då får du USB-uttag i mittkonsollen fram.
Användarvisningsbild
av AndersP
Bitez skrev:Ja
och det fungarar klockrent med IPOD
Användarvisningsbild
av micke011
AndersP skrev:
Sunkigt nog inte med iPhone!
av Schytten
micke011 skrev:
AndersP skrev:

Vet någon om den laddar under tiden den är inkopplad till USB?
Användarvisningsbild
av micke011
Inte iPhone 3G/3GS eller iPod Touch v2. Övriga iPodar och antagandevis också iPhone 2G gör det enligt uppgift.
av jhenrikj
Schytten skrev:

Vet någon om den laddar under tiden den är inkopplad till USB?
SE Xperia, som laddar med precis vilken annan sunkig USB-laddare som helst, laddar inte från USB-uttaget (däremot från USB-adapter i 12V-uttaget). Strömstyrkan som levereras ur USB utgången är för låg, kan säkert ställa till problem med andra enheter också.
Användarvisningsbild
av Hexenhammer
micke011 skrev:
AndersP skrev:
micke011 skrev:Inte iPhone 3G/3GS eller iPod Touch v2. Övriga iPodar och antagandevis också iPhone 2G gör det enligt uppgift.
Hm. Har du ens provat? Jag har hela tiden kört med min iPhone 3G via USB i min bil. Och det fungerar, har alltid fungerat och verkar som att det alltid kommer att fungera framöver också. Ren och skär lögn, yes. Det funkar med iPhone, ingen tvekan om saken. Även Volvo går ut med den informationen officiellt - Jag frågade.

iPhone laddar precis som den ska via USB, den får all metadata från låtarna, rattknapparna fungerar för att styra telefonen, o.s.v. No problems!
Användarvisningsbild
av micke011
Jepp vi körde en MY10 2,5FT som demobil innan vi la beställningen på vår bil, och det enda den visade i displayen var "Okänd enhet" om jag minns rätt. Så min erfarenhet var rent praktisk, om man sedan löst det från den bilen till nya bilar vet jag inte, men det verkar onekligen så.
Bensinpriser v2

Nu när den amerikanska kedjan Costco öpp[…]

Bifogar bild från instruktionsboken.

Oljeläckage V70n 2001 2,4t

Hej på er! Första gången jag post[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H&a[…]