- tis 15 sep 2009, 06:53
När man beställt high Performane har man både Aux och Usb uttag mellan sätena??
Moderator: Moderatorer
Bitez skrev:Jaoch det fungarar klockrent med IPOD
AndersP skrev:Sunkigt nog inte med iPhone!Bitez skrev:Jaoch det fungarar klockrent med IPOD
micke011 skrev:AndersP skrev:Sunkigt nog inte med iPhone!Bitez skrev:Jaoch det fungarar klockrent med IPOD
Schytten skrev:SE Xperia, som laddar med precis vilken annan sunkig USB-laddare som helst, laddar inte från USB-uttaget (däremot från USB-adapter i 12V-uttaget). Strömstyrkan som levereras ur USB utgången är för låg, kan säkert ställa till problem med andra enheter också.
Vet någon om den laddar under tiden den är inkopplad till USB?
micke011 skrev:AndersP skrev:Sunkigt nog inte med iPhone!Bitez skrev:Jaoch det fungarar klockrent med IPOD
micke011 skrev:Inte iPhone 3G/3GS eller iPod Touch v2. Övriga iPodar och antagandevis också iPhone 2G gör det enligt uppgift.Hm. Har du ens provat? Jag har hela tiden kört med min iPhone 3G via USB i min bil. Och det fungerar, har alltid fungerat och verkar som att det alltid kommer att fungera framöver också. Ren och skär lögn, yes. Det funkar med iPhone, ingen tvekan om saken. Även Volvo går ut med den informationen officiellt - Jag frågade.
Bifogar bild från instruktionsboken.
Nu har bilen vart in på säkning med H&a[…]