Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Haen
Det kan förklara att jag fick ett oväntat motorstopp i somras efter hundra meters körning. "Bootade om" bilen (van vid datorer) och fick då igång den. Har inte hänt sedan dess som tur är.
Annars så gillar jag verkligen denna bensinslukade motor... Vi med T6:or brukar låta bli att titta på förbrukningen till skillnad från alla med diselmotorer. :wink:
/Haen
Det är kul att tanka. Det luktar gott också.
Jag lovar att tuta uppskattande nästa gång jag ser en T6 tankas, med pågående bidrag till statskassan när jag passerar ett tappställe :wink: och gasar på med Polestar dieseln.
Fick min -08 inkallad nu under semestern för byte/uppgradering av styrning till kylsystemet, har även det drabbat T6orna?
Jag servade min T6 MY09 i förra veckan och passade på att fråga om denna uppgradering som jag läst om men Bilia hade inte fått in någon information om om att det skulle ske någon uppgradering. Om det skulle ha varit aktuellt så skulle jag ha fått det med automatik.Någon som vet mer? Har för övrigt haft ett tjuvstopp på bilen efter ca 8 mil när den var ny med bärgning och allt men dom hittade inget fel då, efter det så har den rullat på.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]