Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Svein2
Hei.
Jeg er i ferd med å bytte ut min kjære V70XC 2001 med en 2010 XC60.

Ekstrautstyr i Norge er som kjent rådyrt. Er det noen som kan hjelpe meg med ca. pris på utstyr, tenkte å reise til Torsby eller Arvika.
Sommerdekk 18" eller større( på fine lettmetallfelger), side scuff plates(trøskeldekor), skidplates (bakre støtfängare, har hengerfeste), endpipe diesel (2 stk),
belyst framre innsteglist, textilmatta på kupègolv.

Setter stor pris på hjelp og tror att jeg kan spare mange tusen kr. på å reise til Sverige. Fyller samtidig opp bilen med General portionssnus :D .
Användarvisningsbild
av Svein2
Akkurat det jeg var ute etter. Ganske mye å spare på utstyr, men på felger og dekk blir det omtrent det samme.

Tusen takk for hjelp og ett utmerket forum.
av s6025t
Fälg priset är med vinterdäck på orginalfälgen +däck+fälg på sommardäcken så det är inte samma pris vid köp av bara sommardäck....bilia byter in dom orginalmonterade sommardäcken som bilen levereras med..
Användarvisningsbild
av Svein2
s6025t skrev:Fälg priset är med vinterdäck på orginalfälgen +däck+fälg på sommardäcken så det är inte samma pris vid köp av bara sommardäck....bilia byter in dom orginalmonterade sommardäcken som bilen levereras med..
Ok, da vil det si att jeg ikke får til dette, ettersom jeg bestiller bilen i Norge ? Da er jo de nye dekkene jeg får med "gamle" før jeg kjører inn i Sverige.
Vet du eller noen ca. prisen på originale sommerdekk på felg, regner med at det vinterføre da jeg får bilen.
av Twendor
Når jeg bestilte min Xc 60 hos forhandler i mai, tenkte jeg å ettermontere div i nabolandet.
Det endte med at forhandleren gjerne ville levere bilen ferdig slik han forventet at jeg ville ha den!
Fikk derfor et tilbud i "svenske" priser, noe jeg absolutt aksepterte. :mrgreen:
Kan jo være en mulighet for deg også?
Lykke til med bestillingen.
Användarvisningsbild
av Svein2
Jeg bestilte meg en XC60 på mandag. Takk for tipset Twendor, fikk med Designpakke til "svenskepris". Til dere som har fått den, er det noe utstyr dere ikke bestilte med som dere savner og hva i hampen skal man gjøre mens man venter. Det blir nok en lang høst. :roll:
av Twendor
Gratulerer med et godt valg. :lol:
Jeg fikk min på fredag, og har bare positivt å si om bilen. Den var bedre enn forventet.
Min gamle bil V70 awd-D5 07 modell, ble raskt glemt. Den nye motoren er mye bedre enn den gamle, dette til tross for mindre hk. Det er det gode dreiemomentet som kommer inn. Jeg bestilte det meste av utstyr, men det jeg virkelig ikke kunne klart meg uten, nå etter å ha prøvd det. Er adaptiv cruisekontroll(driver support pakke) og ryggekamera. Xc 60 er en vanskelig bil å rygge med, dårlig sikt i bakrute.
Har også bestillt meg div R-Design utstyr, matter, gearknopp, pedaler og Ratt. Har ikke fått montert rattet ennå, men den som venter på noe godt...Vet ikke om jeg hadde brukt penger på dette, en gang til, det er bra det som er standard i My 10 også.
Du har virkelig noe å glede deg til, du venter på en super bil.
Användarvisningsbild
av Svein2
Driver support pakka og ryggekamera var faktisk det jeg vurderte sterkest på om jeg egentlig trengte å ha med,
det ble så jeg gjorde det og jeg kommer nok ikke til å angre. Kjett å angre senere når jeg har fått bilen og utstyret ikke ble med.

Høres ut som du koser deg med bilen din Twendor og må innrømme att jeg er litt misunnelig :lol:

Det hender jeg får låne konas C30 drivE, så jeg får trøste meg med det så lenge.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]