Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ehaugsb
Dette ser veldig spennende ut! Jeg har ikke hatt helt sansen for XC60 tidligere, men en slik kunne jeg absolutt tenkt meg.

Er det noen som vet/har hørt rykter om det kommer R Design på XC70?
av bilgalen
Du kan väl inte jämföra en Bmw M-bil med en sån här Volvo? Men du kanske menade M-pkt?

Visserligen tycker jag att X5 M och allt vad de heter är lika galna. Men de har ju trots allt ruggiga prestanda och väghållning för att vara såna klumpar.

Men tror att det bara är att resignera och skratta åt bilbranschen just nu. En XC60 2wd med diesel och sportpaket. Vem hade gissat det för 10år sen :lol:
av dali
XC90_Executive skrev:BMW X6 (M)? Range Rover Sport? Q7 S-line? X5 (M)? :roll: :wink:
Så många fel blir rätt eller? Vad är nästa innovation, en XC70 "Sport" med sänksats så att det blir ... en V70?
av AndS
För min del. nej tack, men det finns säkert en mindre målgrupp som den passar och som Volvo anger "starka signaler om körglädje, ungdomlighet och framgång".
För visst signalerar Volvo tydligt att detta är ingen bil för körning i terräng där lackade trösklar kan riskera att repas och få märken.
av Amli
dali skrev:
Så många fel blir rätt eller? Vad är nästa innovation, en XC70 "Sport" med sänksats så att det blir ... en V70?
Haha, inte så troligt att det sker tror jag (hoppas jag).
Men jag måste ändå erkänna att jag tror XC60 kommer bli skitsnygg med R-design paket! Är det sänkt sport chassi även på XC90 med tillhörande paket? Den tycker jag i varje fall är mycket snyggare just med R-design paketet.
av XCThord
Just dimljusramarna skulle jag gärna köpa till. Nån som vet om det är möjligt och vad priset isf blir?

Jag har en V60 2023 och har samma beteende. Å[…]

Bränslytryckgivare

Ska kolla efter jobbet vad felkoden är.

Hittade problemet de va Tändmodulen som sp&ou[…]

Av ditt inlägg kan man tro att du tittar p&ar[…]