Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jok3r
På hemsidan ar jag med spänning följt tillverkningen av min XC60. För envecka sedan var vi nere i en vecka till leverans! Men nu har den gått tillbaka till två veckor och stått så i nästan en vecka?? Någon som har vart med om liknande??
av BMC
Jodå, jag var med om något liknande. Tyckte jag slets mellan hopp och förtvivlan.
Men det är normalt 8) Min erfarenhet är att det leveransbesked som fanns på order erkännandet stämde väldigt väl. Placerade order 9/11 hämtade ut min XC60
den 12 februari. Då något försenad beroende på väntan av sideplate/bak och frammbumbers.
Förresten, Grattis till ett bra köp. Jag är supernöjd med min XC60. Har läst en del "kristiska" inlägg om att XC60-automaten inte är på topp. Håller absolut inte med. Den växlar perfekt, smidigt och mjukt. Avslutar med ett lycka till ! :D
Användarvisningsbild
av Thho
Jok3r skrev:På hemsidan ar jag med spänning följt tillverkningen av min XC60. För envecka sedan var vi nere i en vecka till leverans! Men nu har den gått tillbaka till två veckor och stått så i nästan en vecka?? Någon som har vart med om liknande??
Japp! jag satt en gång och tittade på en nymålad vägg som torkade. Kan föreställa mig att det var ungefär lika spännande.

HAR NI INGET LIV? Ut i naturen med er eller umgås med familjen!

Har kvar lite i denna 20250812_111420.jpg F&arin[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Vingen sitter med clips och dubbelhäftande, m[…]

Hej! Efter att pluggat in bilen i en felkodsl&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det ver[…]