Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Nordan
Till vilka utrustningsnivåer kan man välja R-linepaketet på V70II?
Användarvisningsbild
av Korny
E de inte så att man väljer R-design istället för Summum?

Mvh David
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Nej, r-design är ett designpaket. De andra paketen är utrustningspaket.
Det går bara att välja r-design till Momentum och uppåt för att det sålde fördåligt med Kinetic.
Användarvisningsbild
av Korny
FiddeUBC skrev:Nej, r-design är ett designpaket. De andra paketen är utrustningspaket.
Det går bara att välja r-design till Momentum och uppåt för att det sålde fördåligt med Kinetic.
Hummmm, när jag beställde min V70 i mitten av juni så gick det endast att välja r-design till Momentum, jag hade velat ha Summum MED R-design men de gick inte.
När man kollar vad R-design innehåller så blir de svårt att kombinera med Summum, ex: R-design har sportstolar medans Summum har elinställbar förarstol = sportstol går ej att få elinställbar, Summum har kromade lister kring sidorutorna medans R-design har anodiserade svart aluminium = hur skulle de funka om man kunde beställa en Summum med R-design?

Kontentan av de hela: R-design går TYVÄRR bara att välja till Momentum.

FiddeUBC har rätt i att det att R-design är ett designpaket men utrustningspaketen innehåller även design attiraljer ex: Metallinlägg på instrumentpanel och mittkonsol, Rails i "Silver Metal".

Mvh David

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

230fk går snålt

Lite dum fråga men är du säker p&a[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]