Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Krusell
Hej! farsan skall beställa ny tjänstebil och jag fyller 18 så det blir perfekt. Troligtsvis blir det en V70 2.4d eller D5 om jag får igenom min vilja. Vilka tillval rekomenderar ni? Jag vill ha Ipod/USb Interface, någon som har erfarenhet av detta och om det funkar bra med Ipod? Hade vart skojj med Ocean Race Edition också, så grymt snygg. Men det kostar lite :???: Något annat som ni tycker är viktigt och praktiskt som jag kan pracka på han?
Användarvisningsbild
av Guligan
Summum och HGV-paket, är bra och prisvärt. HP-stereo. Telefon integrerad eller blåtand, (gratis för farsan, då det inte är förmånsvärdesgrundande)
Timer till värmaren om man väljer diesel är bra. Teknikpaketet skulle jag valt om jag specade nybil idag.
av Krusell
Summun blir det nog inte om det blir en Ocean Race edition. Grymt snygga Ocean Race. Ska man välja Ocean blå eller Electric Silver som lack? Är det ingen som har något att säga om hur Ipod/USB interface är?

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)

En Saab V4 20250630_155311.jpg En tidig s&ari[…]