Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Väntar på ny bil, där det bara gick att välja till integrerad blåtand istället för telefon/oncall.

Den 11 Juli blir det givetvis en iPhone 3G 16GB. Men nu till frågan; Är det någon som har synkat iPhone ver.1 med den integrerade blåtandstelefonen? Går ver.1 att synka så borde nya 3G också gå att synka, om inte direkt så iallafall om ett tag!

Tack!
av riha
iPhones båtand verkar vara rent ut sagt skit om man läser på nätet.
Jag är själv väldigt sugen på en iPhone 3G när den börjar säljas, men vad man läst om föregående version av iPhone så funkar ju bara blåtand i den för att ringa/snacka. Man kan inte föra över filer, synca med datorn, skapa bluetooth PAN eller ens lyssna på musik via stereohedset.

Ryktena går om att det är samma sak med iPhone 3G. Sen om det resulterar i att man inte kan eller kan synca adressbok och sådant med blåtanden i bilen, det vet jag inte.

Jag har inget emot Apple och dess produkter då jag dagligen använder dem i jobbet, men att inkludera en sådant usel blåtandfunktionalitet är ju skrämmande dåligt.
Predator666 skrev:Eftersom du alltid har åsikter om vilka paket och utrustningar alla andra ska slänga upp sina sura pengar på så vore det ju inte mer än rätt att vi får komentera dina options...
Detta var frågan om bil, inte options. Jag ger tips och råd om vilka paket/options jag tycker är lämpliga i deras situation. Men forumet kanske är till för att alla ska hålla tyst?! Trodde nästan att tanken med deras frågor var att dom skulle få svar/tips/råd... :roll:

Det är fritt fram att kommentera det jag har valt till!

Tillbehörslista;
ALLT! :-)-)
av korven
Ang frågan i rub, så går det alldeles utmärkt att synka m iphone (iaf 2g-varianten)... Alla funktioner fungerar klockrent, tfn-bok, missade samtal etc. (gjort i en xc70 m blåtand)
good luck
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]