- tis 25 sep 2007, 08:25
Hej, är det någon som vet vad det kostar vid nybilsbeställning av V70.
Moderator: Moderatorer
tjotto skrev:Pga problem med S80'ns blåtand så kom inte blåtand till V70 i början. Detta skulle införas senare när allt var ok. Det kom i juni om jag inte minns helt fel. Detta gäller alltså den fabriksmonterade blåtanden som är integrerad med stereon.Har det varit problem med tillvalet blåtandssynkronisering med handsfree för ficktelefon i S80N? Enligt den information jag har fått från min återförsäljare så var det bara frågan vissa egenskaper som den första versionens programvara uppvisade. Det var mycket intressant information att dessa egenskaper skulle ha inneburit att Volvo under en tid stoppat möjligheten att beställa detta tillval till V70II.
Att eftermontera den kostar nog en slant, Den vanliga telefonen i den gamla v70'n kostade runt 12.000 att montera i efterhand...
mikeS80 skrev:Man skall aldrig sluta att hoppas. Det var strul i början, det var väll det som tillslut gjorde att listan med godkännda telefoner var kort...Sonyericsson fanns inte med, det var motorola och nokia tror jag...tjotto skrev:Pga problem med S80'ns blåtand så kom inte blåtand till V70 i början. Detta skulle införas senare när allt var ok. Det kom i juni om jag inte minns helt fel. Detta gäller alltså den fabriksmonterade blåtanden som är integrerad med stereon.Har det varit problem med tillvalet blåtandssynkronisering med handsfree för ficktelefon i S80N? Enligt den information jag har fått från min återförsäljare så var det bara frågan vissa egenskaper som den första versionens programvara uppvisade. Det var mycket intressant information att dessa egenskaper skulle ha inneburit att Volvo under en tid stoppat möjligheten att beställa detta tillval till V70II.
Att eftermontera den kostar nog en slant, Den vanliga telefonen i den gamla v70'n kostade runt 12.000 att montera i efterhand...
Jag ser fram emot att Volvo stoppar möjligheten att välja automatlåda till S80N, V70II och XC70II. Då kanske det även finns hopp om åtgärd av automatlådans egenskaper…
Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]