Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bilgalen
Någon som fattar vad Volvo menar? "Väldigt VI" där VI är skrivet med rött.

Volvo måste vara världsmästare på att gör dålig reklam. Ta bara S40/V50 reklamen med nån jäkla fisk.
av toby 2001
dom menar att bilen är för hela familjen och inte "bara" förarens bil.... :shock:
av bilgalen
toby 2001 skrev:dom menar att bilen är för hela familjen och inte "bara" förarens bil.... :shock:
Jaha, trodde "VI" var någon slags förkortning eftersom det var skrivet med versaler.

Tyckte iaf reklamen var väldigt tråkig. Man får ju ingen som helst lust att springa och provköra bilen. Väcker ingen lust liksom.
Användarvisningsbild
av VolvoBM
Håller med dig, kolla på SAABs reklamfilmer, de gör att en är stolt över att vara svensk. Volvo kunde lika gärna lägga sina pengar på sin gamla "mer livsrum" eller "Volvo-76 nu med VSG" :wink:
av dali
Den gamla V70-reklamen där man hör en dunkande stereo och ser en cab i förgrunden var bra. Senaste VI-reklamen är väl lite svårare att gilla.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Den dåliga reklamen har säkert nåt med Ford att göra? ( att Ford inte kan göra bra reklam(er))
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
~Kalle~ skrev:Den dåliga reklamen har säkert nåt med Ford att göra? ( att Ford inte kan göra bra reklam(er))
Va! Den nya Mondeoreklamen är ju hur bra som helst med ballongerna!!
Användarvisningsbild
av Funk
Reklamen för C30 tyckte jag var fräck.. "Think outside the box.."

/Thomas
Användarvisningsbild
av VolvoBM
~Kalle~ skrev:Den dåliga reklamen har säkert nåt med Ford att göra? ( att Ford inte kan göra bra reklam(er))
Har du verkligen sett Fords reklamfilmer eller är du bara allmänt anti Ford? :wink:
Att de kanske inte är stilgivande som film, det köper jag, men de är iaf inte otydliga.

Äntligen börjar sandlåde kriget inom Ford koncernen. Nu är det VI mot dom...... :lol:
3G släcks

Säkert en dumma frågor men.. Behöv[…]

Det är 2 motorkuddar. Sätt domkraften […]

Okhållare D2

Hallå! Mitt råd är att lämna[…]

Takräcke för v90 på xc90)

Jo alltså, det är liksom det som ä[…]