- tor 31 aug 2023, 11:57
#1553291
Hej.
Sedan dågra dagar tillbaka kan jag inte nå min XC70 my16, jag har prövat att ansluta den till mitt wifi hemma och jag har försökt följa instruktionen jag får i telefonen men de menyerna som den hänvisar finns inte i min bil. Har någon annan råkat ut för detta?
Det jag möts av i appen är ett meddelande där det står:
"
Begränsad funktionalitet
Tillåt datadelning för att förbättra appupplevelsen.
1. Välj inställningar > System > Integritet och datadelning på skärmen i bilen
2. Tillåt delning utav användardata med Volvo On Call
Det kan ta en stund innan ändringen syns i appen.
"
mitt abbonnemang löper ut den 15 mars 2024.
Vet någon hur jag åter kan få kontakt med bilen?
MVH
Sedan dågra dagar tillbaka kan jag inte nå min XC70 my16, jag har prövat att ansluta den till mitt wifi hemma och jag har försökt följa instruktionen jag får i telefonen men de menyerna som den hänvisar finns inte i min bil. Har någon annan råkat ut för detta?
Det jag möts av i appen är ett meddelande där det står:
"
Begränsad funktionalitet
Tillåt datadelning för att förbättra appupplevelsen.
1. Välj inställningar > System > Integritet och datadelning på skärmen i bilen
2. Tillåt delning utav användardata med Volvo On Call
Det kan ta en stund innan ändringen syns i appen.
"
mitt abbonnemang löper ut den 15 mars 2024.
Vet någon hur jag åter kan få kontakt med bilen?
MVH