Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vida Dice säger att glödstiftet har laggt av verkar inte gå att få tag på ett sådant så jag får försöka hitta en annan brännare eller byta hela brännarenheten för ca 3500.
mysko att man inte kan få tag på ett glödstift...
Mycket att göra...
Fick tag i en på skroten som nu skall vara på väg hem.
Enklast så, ett tips när du byter lossa inte slangarna med snabbkopplingarna. Skruva bort dom där dom ansluts på värmaren, sitter med en torx enkelt och smidigt

Tog ca 30 min att byta den, när jag bytte på min förra bil

Jepp smidigt att byta. Problemet är att om bilen den kommer från är lika gammal så är även värmaren lika sliten som den som satt i . Om den är nyare så får du åka till Volvo och läsa in drivisar till värmaren. Annars så startar den inte. När jag bytte min så köpte jag från en nyare krockad bil som gått 600 mil. Installerade och sen blev det Volvo för att para ihop den. Sparade gamla värmaren för att renovera den om det behövs. Smidigt byte då...

Kolla denna film för reptips.

Kolla denna länk för priser reservdelar. Klicka på den del du vill ha så ser du priset.

https://www.webastocenter.se/reservdela ... s-1?tm=hem
Sökte på glödstift termo top v = fans inte

10 mil tog det innan nivån uppdaterades i in[…]

Det beror lite på vad för batteri d&aum[…]

Farthållare v40 -13

Hej, Jag har exakt samma problem med min farth&a[…]

Elbilsbolaget Tesla avslutar produktionen av mode[…]