Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Truckdoktor
Hej. Vet ni om det finns +15 Ström (tändning) nära förstarkaren (HighPerformance) under passagerarsätet? Eller går det och tar ifrån förstärkarens +30? Har mont. en Parrot handsfree med adapterkabel från denna och den får bara +30, men ingen +15 från förstärkaren som kabeltillverkaren påstår. Eller bör jag bygla det 2 kablar (om bilen nu koppla bort +30 efter en stund). Ville ju ej, att den där Parrot tömmer batteriet.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

av Tompan60
Truckdoktor skrev:Tack. Det kunde jag kommit på själv. Ser inte trädet i skogen

Du vill ha hjälp här men är inte så särskilt trevlig i tonen när du kommenterar Steffe 33. Jag blir ju inte så sugen på vara hjälpsam till dig och ge dig svaret på din fråga så jag låter bli..

Lycka till :x
av Truckdoktor
Det var inte meningen att vara otrevlig. Orsäkta att det kom fram på detta sättet. Tänkte helt enkelt inte på denna lösning.

Användarvisningsbild
av Steffe3
Kanon :) Tog inte illa upp heller ;p Det blir lätt så, man stirrar sig blind tills någon kommer med en till synes självklar input.
Användarvisningsbild
av apersson850
Apropå en kommentar ovan: Bilen kan inte koppla bort 30+. Det är hela grejen med 30+. Till hela tiden.
Uppvärmda vindrutespolare.

Munstyckena på min XC70 var elvärmda me[…]

Initialt mjukvarubekymmer med laddningen men gener[…]

Har testat att byta stol, fungerar inte heller

Tack till er som åtminstone varit i nä[…]