Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av William85
Alla svensksålda har värmaren men inte alla är utrustade för att ha den som parkeringsvärmare.
av Tompan60
Men om du har en så borde det komma upp en meny med 2 val om du snurrar på hjulet på vänster spak
Direktstart AV/PÅ
Auto. Av/PÅ
Dom 2 valen finns alltid. Sen är tidur ett tillval som tankas hem som tillval mjukvara.

Tomas
av Tompan60
Men om du har en så borde det komma upp en meny med 2 val om du snurrar på hjulet på vänster spak
Direktstart AV/PÅ
Auto. Av/PÅ
Dom 2 valen finns alltid. Sen är tidur ett tillval som tankas hem som tillval mjukvara.

Tomas
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Tompan60 skrev:Men om du har en så borde det komma upp en meny med 2 val om du snurrar på hjulet på vänster spak
Direktstart AV/PÅ
Auto. Av/PÅ

Tomas
Nej, diektstart finns inte om man inte har tidur.

Jag kan tex inte starta min värmare manuellt eftersom jag inte har tiduret.
Användarvisningsbild
av apersson850
Tompan60 skrev:Men om du har en så borde det komma upp en meny med 2 val om du snurrar på hjulet på vänster spak.
Han letar efter en 2014-2015. De har ofta TFT-display istället för mekaniska instrument. Då fungerar menyalternativen annorlunda. Då måste man först trycka på knappen i änden på spaken, sen snurra tills man kommer till rätt kategori och till sist trycka igen.
Bakre länkarmsbussning

Såg på Youtube att det finns "f&o[…]

Volvo car UX

Tänkte det också. Tack för lä[…]

Elpriset

Något liknande detta att fästa i husgav[…]

webasto doserpump v70n 07

Går bra med 12V