Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lundsbrunn
Jag har bytt den stors budnigen i upphängningen på båda sidor
Och butt krängning stagen.

Det klokkar i vänster bak än då när jag kör i ojämnheter på vägen.

Kan det vara överlänkarnen???
Eller språng staget?

Tack i förhand
Berätta lite mer om bilen; hur långt har den gått, senaste besiktningen, sänkt chassie, hjul/fälgar så får du kanske lite mer svar.
Du är makalös Lundsbrunn :D

Fyll på så man har en sportslig att hjälpa till.

Har du bytt främre bussning till bakvagnsupphängningen + krängningshämmarstagen ???
av Cox
Har sagt det förut och säger det igen, tycker att TS borde byta bort den där bilen han åker i. Det är ju bara problem med den, har inte sett någon annan på detta forum som har så mycket pyssel med sin bil.
Obs ! det är bara omtanke när jag säger det, för den där bilen måste ju skapa ett vansinne :-)
Cox skrev:Har sagt det förut och säger det igen, tycker att TS borde byta bort den där bilen han åker i. Det är ju bara problem med den, har inte sett någon annan på detta forum som har så mycket pyssel med sin bil.
Obs ! det är bara omtanke när jag säger det, för den där bilen måste ju skapa ett vansinne :-)
Då skulle du se min gamla Oldsmobile 98 1969 lagar man en sak så har man 2 nya fel, har snart byggt en ny bil...
Cox skrev:Finns ju en annat värde att ha kvar en sådan bil [THUMBS UP SIGN]

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Jo var gång vi tar en tur nercabbat och 455:an mullrar dovt så är det som i "Christin" allt är förlåtet...
Innan så är det DJÄVLA****XXX Det är en slyna som får en på knä, fast man VET att hon bara vill sno plånboken...

Hade likadant problem på vår 2010 2.4 […]

På bild 2 i denna annons finns ett exempel […]

Bakre länkarmsbussning

Bytte de främre bussningarna i bakvagnen till[…]

Ja det är bara att slå till, 900:- &aum[…]