Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aeer
En kompis som har en BMW säger att han kan ändra så han för permanent ström eller tändningsstyrd i menyn
Finns Sanna
Användarvisningsbild
av palmqvist
Denna får du nog utveckla lite?
av aeer
Menade finns samma funktion på min xc70?

Hur mycket skulle det kosta att Volvo ändrade bakluckan till tändningsstyrd o baksätet till permanent
Behöver de dra om sladdarna eller är det någon programmering ?
Behöver permanent till saftblandaren o glömde stänga av stöveltorken i bakluckan så jag fick få starthjälp :(
Användarvisningsbild
av apersson850
Menar du hur de olika 12 V uttagen i bilen fungerar? Att de vid sätena fram och bak slår till/från med tändningen, men det bak alltid är spänningssatt?

Ditt inlägg var lite väl kortfattat för att det skulle framgå, men om det är så du menar så är det i alla fall inget jag känner till att det finns någon mjukvara för att ändra. Det skulle säkert gå att göra, men finns det inget program för det så hjälper det inte. Då är det nog till att dra runt lite sladdar på egen hand istället.
Användarvisningsbild
av palmqvist
Eller ställa stövlarna på golvet i baksätet o skaffa längre kabel till saftblandaren, din Volvo med hade säkert kunna hjälpa dig men finns ingen mjukvara till detta. Vad Volvo mecken skulle ta för det har jag ingen aning om
Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]

Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03 o[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]