Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Var hörde du det?
Märkligt om de som fått offert inte fått reda på det.. Offerterna borde ju gälla tills sitt slutdatum...?
Är det inte bara något svammel ifrån någon ÅF? Låter osannolikt
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har hört från Bilbolaget i Gävle att sista produktionsveckan på V70 Classic är V17. Det är månadsskiftet April/Maj.. Det vore väl rätt märkligt om dom skulle stänga beställningen redan nu.. ca 16 veckor före produktionsstopp. Jag skulle gissa på att man kommer kunna beställa i 5-7 veckor till, beroende på hur lång kö det är.
av Daniel73
Tidigare har man stängt för kundbeställning tidigt och erbjudit handlarna bilar med förbestämda konfigurationer.
Brukar bli "vi på Bilia har 230st V70 D4AWD Summum, onyx svart till priset xxx i lager, med reservation för slutförsäljning, endast lagerbilar"

Så det är inte osannolikt att man begränsar valmöjligheten starkt sista tiden innan produktionsnedläggning.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Då får vi se fram emot att hitta de bästa kampanjerna!
Men S80 Classic lever vidare i sin gömda tillvaro för den nämner dom inget om? :P
Användarvisningsbild
av Bosse78
VolvoB20 skrev:Öppnar man för beställningar på V90 då?

Bild
Jävlar va ful... Är det så dom ser ut ?

Ser att du har en 2021, och då har du bara &[…]

Oljebyte fyrhjulsdrift Haldex

Å andra sidan så lär man uppt&aum[…]

Jaha, ja, det är ju bra i sig. Den jag refere[…]

Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]