Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej, tänkte köpa en universal smartphonehållare förmodligen sådan man sätter i ventilationsgallret. Tex från Teknikmagasinet eller dylikt.

Någon som kan rekommendera någon lämplig modell? :?: ??:-/

Tack på förhand.
Kenu Airframe+

http://www.teknikmagasinet.se/produkter ... u-airframe

Bästa hållaren jag haft.

man trycker fast den på ett galler. Den sitter stadigt som tusan.. Man kan vrida den medans den sitter fast också.

Tänk på bara: Det är som ett krysspår på baksidan som är av gummi. Den har två olika bredd. Tänk på att i V70 sätta den med den tunna varianten för bästa grepp.
Jag själv satte den med den lite bredare först. Och då vart den lite vinglig.

Edit: Vill bara säga att den är jädrigt diskret också.
Senast redigerad av 1 Rizzt, redigerad totalt 0 gånger.
Jag har också en kenu, nackdelen är att man inte får in usb-sladden om man har telefonen i stående läge och ladduttaget är i underkanten t.ex. som på iphone. Det gäller när man har hållaren i något av de två gallren i mitten. Åtminstone på -10, gallren är väl annorlunda utformade på -12-> pga sensus?

Har man den i liggande läge när man kör t.ex. Waze så är det ju inga problem men vill man DJ:a lite i Spotify blir det värre eftersom Spotify inte körs i liggande (på iphone 5 iaf).
Har den med, den är snygg och bra på allt förutom att den kräver en att använda två händer för att sätta i/lossa luren, samt att den och luren flyger all världens väg vid även en mindre olycka, jag vet. Använder den bara nu om jag inte har gps:en med och behöver använda den i luren. Den känns genomarbetad iaf och kommer nog hålla länge. Önskar nu att jag hade den med på resan genom usa när vi körde med gps:en i en mobilapp. Lätt och smidig alltså.
Jahaja skrev:Jag har också en kenu, nackdelen är att man inte får in usb-sladden om man har telefonen i stående läge och ladduttaget är i underkanten t.ex. som på iphone. Det gäller när man har hållaren i något av de två gallren i mitten. Åtminstone på -10, gallren är väl annorlunda utformade på -12-> pga sensus?

Har man den i liggande läge när man kör t.ex. Waze så är det ju inga problem men vill man DJ:a lite i Spotify blir det värre eftersom Spotify inte körs i liggande (på iphone 5 iaf).
Jag får in min kontakt utan bekymmer, även laddkabeln ??:-/

Bild
Senast redigerad av 1 börne, redigerad totalt 0 gånger.

Häromdagen kom en eventuell indikation p&arin[…]

V502.0D spridarfråga

Det är mekonomen verkstad som dragit slutsats[…]

Keyless/Nyckeldosa

Sen 1 månad tillbaka krånglande l&arin[…]

Jag har den som förmånsbil. En lrdmp. […]