Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej

Beställde vecka 7 en ny V70 Business ed. Har sedan dess följt den på "min volvo" men det jag tycker är konstigt är att det fortfarande står "planerar produktionsstart". Borde jag inte hamnat i kön nu?

En annan konstig grej är att från början stod det årsmodell 2015, nu står det 2016 samt classic. Men jag vet med säkerhet att classic inte släpptes förrän 2v efter min beställning.

Skall jag tro att jag får en classic eller är det bara fel som står på min volvo?
mattish skrev:Kolla med din säljare?

Det tar tid för den att komma in i Min Volvo.

Jo, visst kan jag kolla med säljaren. Tänker bara att vitsen med sidan är att slippa kontakta säljaren. Gillar konceptet, men de har en bit kvar.
Jag skulle tycka det vore underligt att om man beställt en MY15 med den 5-cylindriga motorn, att få en MY16 med den 4-cylindriga utan att bli kontaktad för ett godkännande. :roll:
SvenB skrev:Jag skulle tycka det vore underligt att om man beställt en MY15 med den 5-cylindriga motorn, att få en MY16 med den 4-cylindriga utan att bli kontaktad för ett godkännande. :roll:
Ja det vore underligt. Men varför skulle det vara så?
Det spekuleras ju att femmorna försvinner till MY16. Det stämmer alltså inte. :?:

Johan! Verkar lovande. Är det i samband med[…]

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]

Relä bränslepump

Då väcker jag liv i denna tråd. G[…]