- fre 12 dec 2014, 20:31
Köpte nyss min S80 -07a aut. Underbar bil, jag vill bara köra o köra! Men en liten smolk i glädjebägaren...När jag skulle öppna bakluckan häromdagen så försvann mina fingar rätt upp i luckan. Kollade o då visade det sig att den lilla plastbiten eller vad det är hade gått sönder! Jag kan inte få upp luckan alls nu! Hur funkar den? Vad gör jag?
Sen är jag nu iofs galet extremkänslig men jag tycker den rycker lite strax innan 60km/h, när nästa växel kommer så slutar det. Den går hur fint som helst annars. Vid kallstart o full choke tycker jag inte heller att den går 100 rent! Detta är grejer som ingen i min närvaro skulle upptäcka (garanterat) men som sagt, jag är överkänslig...på gott och ont.
Sen är jag nu iofs galet extremkänslig men jag tycker den rycker lite strax innan 60km/h, när nästa växel kommer så slutar det. Den går hur fint som helst annars. Vid kallstart o full choke tycker jag inte heller att den går 100 rent! Detta är grejer som ingen i min närvaro skulle upptäcka (garanterat) men som sagt, jag är överkänslig...på gott och ont.
2007 Volvo S80 2.5T aut