Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Efter en liten fadäs i trafiken och ett besök på skadeverkstad har jag fått en strålkastare utbytt. Nu skiljer det väldigt mycket utseendemässigt. Tycker att det ser för taskigt ut men förstår iofs att man inte lyxbyter på skadeverkstad. Jag har varken talat med verkstan eller försäkringsbolag än utan tänkte höra ifall någon varit med om något liknande. Kan jag få problem på bilprovningen?
Taxen47 skrev:Var det inte nån som lade in ett klipp från youtube,där en kille putsade upp glaset/plasten på strålkastaren med tandkräm?
Någon som provat?På mina syns det tydligt att de är repiga när ljuset är på.
Finns ju kit att köpa tex från Meguiars... Varför ens få tanken att hålla på & kladda med tandkräm, använd den där den hör hemma :roll:
börne skrev:
Taxen47 skrev:Var det inte nån som lade in ett klipp från youtube,där en kille putsade upp glaset/plasten på strålkastaren med tandkräm?
Någon som provat?På mina syns det tydligt att de är repiga när ljuset är på.
Finns ju kit att köpa tex från Meguiars... Varför ens få tanken att hålla på & kladda med tandkräm, använd den där den hör hemma :roll:
Vanligt våtslippapper kostar inte mycket sen avsluta med en lätt polering.

Update: blir inte den bilen jag har länkat bl[…]

När byttes bränslefilter senast?

Stefans 968

Bra val. Det röda såg väldigt myck[…]

Vad ska jag köpa och varför?

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300[…]